120

خرید بک لینک

آخرین مطالب

امکانات وب

من همیشه خوبم

فقط گاهی

کمی احساسم درد میکند

120...

ما را در سایت 120 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 142 تاريخ: شنبه 10 تير 1396 ساعت: 23:58

خبر دادی به زودی برمیگردی
مادر چشم به راه آمدنت بود
اما اینبار
نه پوتین به پا داشتی
و نه لباس سربازی به تن
با لباس سفید تو را آوردند

*برای19 سرباز از دست رفته وطنم

120...

ما را در سایت 120 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: شنبه 10 تير 1396 ساعت: 23:58

زندگی را، زندگی باید کرد...


*چقد زیاد نبودم اینجا....

120...

ما را در سایت 120 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: شنبه 10 تير 1396 ساعت: 23:58

پابرهنه باشی و
پابرهنگی هایت را فراموش کنی

زنده باشی و زندگی نکنی....

120...

ما را در سایت 120 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: شنبه 10 تير 1396 ساعت: 23:58

ینی شماها هنوز به اینجا سر میزنید که روزی 10 تا بازدید دارم؟؟؟

آدم که عادت کنه به نبودن، دوباره بودن خیلی سخت میشه....

120...

ما را در سایت 120 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: شنبه 10 تير 1396 ساعت: 23:58

بلاگفا یه دنیاییه که دیگه تکرار نمیشه

یه گذشته...

آدم نه دلش میاد ولش کنه

نه دلش میاد چیزی توش بنویسه

120...

ما را در سایت 120 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: شنبه 10 تير 1396 ساعت: 23:58

بعضی چیزا حس خوبی بهت میدن

حتی اگه دلیلش رو ندونی

مثل این عکس


پ ن: عکس گرفتن خوبه!

پ ن: Insta: z.zarean93

120...

ما را در سایت 120 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: شنبه 10 تير 1396 ساعت: 23:58

با وجود کلی کارهای نکرده
کلی کتاب های نخوانده
کلی پروژه های ناتمام
عجیییییب
این روزا فقط دارم فیلم میبینم

پ ن: همه یه مدت از همه چی دست میکشن یا فقط من؟
پ ن: چه خوبه اینجا رو کمتر کسی میخونه. آدم میاد راحت حرفشو میزنه میره
پ ن : برگشتم به یه قالب نوستالژیک

120...

ما را در سایت 120 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: شنبه 10 تير 1396 ساعت: 23:58

من خودمم

خودِ خودم

اگه 100 سال دیگه هم بگذره بازم خودمم

ولی چه کنم با آدمایی که دیگه خودشون نیستن..؟

پ ن: شاید احمقانه باشه ولی من دوستای قدیمیم رو وقتی پیدا کردم دیگه نرفتم که ببینمون چون اینقدر عوض شدن که

میدونم با دیدنشون خاطرات خوب قدیم و سادگی و مهربونیمون خراب میشن

پ ن: نمیدونم عوض شدن خوبه یا بد ولی میدونم فراموش کردن اینکه کی بودیم خیلی بده

پ ن: جدی جدی دوباره برگشتم به خونه قدیمی به وبلاگم

120...

ما را در سایت 120 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: شنبه 10 تير 1396 ساعت: 23:58

گاهی آدم دلتنگ میشود

نه برای دنیا و نه آدمیان

برای "خودش"

120...

ما را در سایت 120 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: شنبه 10 تير 1396 ساعت: 23:58

صفحه بندی