فقط گاهی
کمی احساسم درد میکند
120...ما را در سایت 120 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 142 تاريخ: شنبه 10 تير 1396 ساعت: 23:58
*برای19 سرباز از دست رفته وطنم
120...ما را در سایت 120 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: شنبه 10 تير 1396 ساعت: 23:58
ما را در سایت 120 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: شنبه 10 تير 1396 ساعت: 23:58
ما را در سایت 120 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: شنبه 10 تير 1396 ساعت: 23:58
آدم که عادت کنه به نبودن، دوباره بودن خیلی سخت میشه....
120...ما را در سایت 120 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: شنبه 10 تير 1396 ساعت: 23:58
یه گذشته...
آدم نه دلش میاد ولش کنه
نه دلش میاد چیزی توش بنویسه
120...ما را در سایت 120 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: شنبه 10 تير 1396 ساعت: 23:58

بعضی چیزا حس خوبی بهت میدن
حتی اگه دلیلش رو ندونی
مثل این عکس
پ ن: عکس گرفتن خوبه!
پ ن: Insta: z.zarean93
120...
ما را در سایت 120 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: شنبه 10 تير 1396 ساعت: 23:58
پ ن: همه یه مدت از همه چی دست میکشن یا فقط من؟
پ ن: چه خوبه اینجا رو کمتر کسی میخونه. آدم میاد راحت حرفشو میزنه میره
پ ن : برگشتم به یه قالب نوستالژیک
ما را در سایت 120 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: شنبه 10 تير 1396 ساعت: 23:58
خودِ خودم
اگه 100 سال دیگه هم بگذره بازم خودمم
ولی چه کنم با آدمایی که دیگه خودشون نیستن..؟
پ ن: شاید احمقانه باشه ولی من دوستای قدیمیم رو وقتی پیدا کردم دیگه نرفتم که ببینمون چون اینقدر عوض شدن که
میدونم با دیدنشون خاطرات خوب قدیم و سادگی و مهربونیمون خراب میشن
پ ن: نمیدونم عوض شدن خوبه یا بد ولی میدونم فراموش کردن اینکه کی بودیم خیلی بده
پ ن: جدی جدی دوباره برگشتم به خونه قدیمی به وبلاگم
120...ما را در سایت 120 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: شنبه 10 تير 1396 ساعت: 23:58
نه برای دنیا و نه آدمیان
برای "خودش"
120...ما را در سایت 120 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: شنبه 10 تير 1396 ساعت: 23:58